BLIV

MEDLEM AF ONSBJERG BORGERFORENING

Indmeld dig på nedenstående formular (gerne flere navne, men HUSK!! deres navn, mobil og E-mail) på forhånd tak

Medlemsskab af foreningen koster årligt kr. 75,00 pr person over 17 år , kontingentet er personligt og kan betales i Jyske Bank reg. nr. 6260 konto nr. 1257074. Husk adresse og betalernes navn(e).

Man er medlem straks, når årets kontingent er betalt. Medlemskabet går til 1 måned efter næste års ordinære generalforsamling.

Onsbjerg borgerforening består udelukkende af frivillig arbejdskraft, som ønsker at gøre en indsats for byen.

Vi håber på denne måde, at kunne give borgerne nogle skønne oplevelser, både nu og i fremtiden.

Så kære borgere, kom frit frem af det skjulte og giv en hånd med når det er nødvendigt.

Som et gammelt ordsprog siger;

vi løfter bedst i samlet flok

Der vil løbende igennem året finde forskellige arrangementer sted, og disse vil selvfølgelig blive annonceret både her på siden og i tavlen, som står på Stadionsvej på pladsen over for Lilleskolen.

Vi skal nok sørge for at annoncere de forskellige ting i god tid, så alle har mulighed for" at se hvad der nu sker" og ikke mindst tilmelde sig og evt. andre.

Se Bestyrelsen

Se Vedtægterne